Saturday 20 October 2012

Debar Rabu

Gua sedang bergolek diatas tilam pinjam.
Kiri tak senang, kanan tak sedap.
Serba tak tenang.
Pertemuan malam itu.
Meragut tidur yang sebelumnya tenang. Kecoh!
Tak terlelap mata walaupun dah layu habis waktu tu.
Semua yang jadi malam tu, macam slideshow depan mata.
Satu2 babak malam tu beratur.
Muka dia, tangan dia, jari dia, senyum dia, bibir dia!
Arghh!!! Semuanya!!!
Gua bila tengok dia, gua rasa dalam darah gua ada satu macam kuasa buat gua.. Argh!
Siallah!
Gua tak tahu cemana nak kasi tahu lu orang apa gua rasa ni. Siallah!
Indah sangat!
Kuasa magis buat gua tunduk.
Takda ayat boleh gantikan enaknya gua rasa kuasa dalam darah gua ni.
Gua jugak dapat rasa nafas dia dengan nafas gua bagaikan sedang bersenyawa.
Gua syak gua dah jatuh hati.
Ini kali gua memang jatuh hati sebabnya lu orang bayangkan, hari rabu punya debar sampai ini hari gua rasa lagi.
Tak hilang.
Ini lelaki memang buat gua yang hilang rasa nak bercinta, rasa nak bercinta balik.
Ini lelaki, gua cakap sama lu, kalau gua dapat, gua jaga baik2. Gua janji gua akan jadi awek yang paling dia senang jaga and jangan risau, gua bukan pencurang.
Wahai encik putera, tolonglah hadapkan hati awak kat gua je. Tolonglah bernafsu dekat gua je. Tolonglah tolonglah tolonglah...

No comments:

Post a Comment