Saturday 13 October 2012

Puih

Agak celaka sebenarnya. Bila aku tunggu, tak mai2 pun.
Aku selalu check, takdak pulak dia nak masuk.
Bila dah aku lalai, leka sat.
Haaaa, tu dia lah.
Dia mai. Dia mai.
Tiba2.
Itu pun karang tahu dari mulut orang.
Macam aku ni takdak semangat, takdak usaha nak check sendiri.
Eh! Bodohlah!
Bukan macam tu!
Masalahnya bila aku check takdak pun,
Bila aku tak check dia senyap2 masuk.
Sapa aku nak salahkan sekarang ni?
Orang atasan ke aku ni haa yang konon lalai.
Puihhhh!!!

Ini hanyalah untuk menghilang rasa marah dalam diri atas kesilapan lalu. Atas kesilapan diri sendiri yang bangang kononnya sebok dok kerja kat saloon tu sampai terlupa check email dari UITM. Sibuk melampau tapi masih ada terlalu banyak masa upload gambar di facebook, bertweet2 bodoh di maya sana. Haishhh. Aku memang marah. Marah dekat diri sendiri yang baru dapat tahu ada interview esok hari dan aku tahu dari ibu. Aku benci benda last minute sebab aku kuat gelabah and SANGAT menggelabah! Ini kali untuk result gua bukak email hari2. Tapi paling haram sebenarnya bila inbox aku penuh dari twitter. Nampak tak kat situ? Nampak tak!

No comments:

Post a Comment