Sunday 25 May 2014

Selamat meniti tua, Sayang

Lilin.
Sign name.
Big heart.
With love.
Blok 1 and Blok 2.

Aku bukan seorang yang romantis tapi aku cuba beri moment paling orang akan rasa di sayang.

Razif,
Aku harap kau akan ingat sampai ke tua.
Sesuatu yang kau boleh banggakan tentang aku.
Untuk di ceritakan kepada anak cucu kita,
Tentang aku,
Dan betapa sweetnya cara aku,
Menyambut hari lahir kau.
Dari balkoni ke balkoni.
Dengan sign name besar bertulis "Happy" "Birthday" "Razif",
Aku nyanyikan kau dari Blok 2.
Dengan jumlah pelajar lelaki yang semakin bertambah mengintai ke luar,
Aku beranikan diri.

Kemudiannya kau menelefon aku.
Kau jerit "gila".
Haha, alhamdulillah sekurang-kurangnya kewarasan aku lari hanya waktu itu.
Untuk kamu.
Dan kau, suka.
Alhamdulillah.

1:45 a.m; aku turun ke bawah,
Untuk memberi hadiah,
Sebelum naik ke rumah,
Kau jerit kuat-kuat "I love you, Mira."
Kau jerit lagi dengan nada yang lebih kuat,
"I love you, Mira."

I love you more Razif, xoxo


No comments:

Post a Comment