Sunday 26 October 2014

Saya suka awak, dengar tak?

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang dekat dengannya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang cuba berbuat baik dengannya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang berbual dengannya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang mengomen di instamomenstatusnya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang menyukainya dalam senyap

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang dapat menghidu harum kulitnya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang dapat bermain dengan rambutnya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang selalu berbalas pesanan ringkas dengannya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang melahirkan senyum sehingga menampakkan batang giginya

Aku tidak punya dia namun aku masih cemburu pada yang dia sukai.

No comments:

Post a Comment