Tuesday 28 June 2016

Entah, I don't know how to describe how much I miss him. Dia punya late night talk, lame jokes yang aku gelakkan. Its hurt me soooooooo bad. Dah tak ada siapa nak tanya hari-hari aku macam mana. How he try to makes me happy sebab aku serabut or sedih dengan hal-hal. And those post dekat insta yang aku dan dia sendiri post pasal kitorang even tak bagitahu but still dengan caption, we know. Kita saling bercakap even tak mention apa lagi sembang pasal apa yang kami post. Oh Tuhan, betapa aku butuh teman nescafe aku untuk buat aku lupa hal-hal yang berat. Aku lalui hari-hari tanpa lawak bodoh dia. Tanpa support dia dan cerita-cerita yang buat dia serabut dan aku paling suka nak tahu apa yang buat dia serabut.

Hi nescafe, if only awak baca blog saya. Saya rindu awak. Im sorry if I did wrong towards you. Sakit dia sama macam putus cinta. Argh, bodohnya saya harap awak sedar saya perlukan awak untuk hari-hari saya.

No comments:

Post a Comment