Monday 18 July 2016

Confession malam semalam masih buat aku haru biru. I don't know. Betullah, dia kata dia akan jadi hantu menghantui hidup aku. Yes, dia dah jadi hantu. I always think and thought apa yang kita sembang dan bincangkan. And makin aku fikir, makin aku tak senang duduk. Dada aku, jantung aku macam ada orang main drum lagu metal ke hardcore aku tak sure. Kadang-kadang ska. Yang penting walaupun almost 2am, dia punya rancak bukan main eh beb. Rancak beb. I cannot handle. Benda ni terlalu serius. Aku tak nervous masa aku bincang dan bersembang pukul 4 pagi tu, tapi makin difikirkan like seriusly, aku macam monyet. Tak habis fikir beb. Sumpah! Nak fikir pun payah. Macam mana eh beb? Aduh. That night was good and hmm... Entahlah. I hv to stop now. Bye

No comments:

Post a Comment