Saturday 3 May 2014

Jangan risau Sayang, ini yang terakhir

Hai sayang
Malam ini akan terciptanya sejarah
Aku lena tanpa dibacakan du'a oleh kamu seperti selalu-selalu

Hai sayang
Malam ini akan terciptanya sejarah
Aku tidak akan meronta-ronta lagi mahukan kau kemari segera

Hai sayang
Malam ini akan terciptanya sejarah
Aku tidak akan dapat lagi mendengar dengus dan dengkurmu seperti hari terakhir (semalam)

Hai sayang
Malam ini akan terciptanya sejarah
Kamu tidak akan lagi diganggu olehku

Aku tidak akan lagi mengganggu lena tidurmu
Aku tidak akan lagi menemani malam-malammu
Aku tidak akan lagi melambong baling hatimu
Aku tidak akan lagi mewujudkan nanah ditelingamu
Aku tidak akan lagi berdondang sayang sebelum kamu dijemput lena

Mulai hari ini
Saat ini
Silalah mula merindukan aku kerana aku akan biarkan kamu sendirian tanpa mogokmarahtangisjerkahgelaktawasendasendu.

Silalah mula merindukan aku kerana aku akan hilang dari kewujudan.

No comments:

Post a Comment