Thursday 5 January 2017

Lombok













LOMBOK juga merupakan salah satu momen seronok dalam 2016. Dekat Lomboklah aku kenal genk dari Ipoh yang sebelum ni aku tak pernah kenal cuma yang aku kenal, Nani. Dan Nani telah kenalkan aku dengan orang asing yang aku tak pernah tahu aku akan berkenal dan berkawan sampailah sekarang. Dalam journey tersebut, Ila telah selamat bernikah dan sekarang dan mengandung dah pun. Alhamdulillah, perjalanan yang sangat laju, but the momen masih lagi melekat dalam kepala otak. Seronoknya dorang ni, masuk air. Semua best, kau bayangkan dalam trip yang melibatkan 15 orang, kau cuma kenal sorang je. Sorang tu jelah yang kau tahu nama penuh, yang lain-lain? Asing! Tapi dorang buat kau rasa tak terasing. Kau rasa kau kenal dorang dah lama dan itu jelah aku nak cerita. Sekarang ni... serabut otak! Ahahaha CHOW!

No comments:

Post a Comment