Thursday 5 January 2017








Kalau kadang-kadang kita masuk rumah, kita lupa nak bagi salam, and in this case lain pulak. Dia dah bagi salam dan kemudian dia lupa nak tutup pintu bila dia dah balik. And i guess, thats why im still here. Waiting for his last goodbye before I can walk without his love in my whole heart. Letting is hard but lagi susah because my other half is fade away since the day he left me. Adakah salah untuk seseorang itu masih lagi bergantung harap dengan sesuatu yang telah meninggalkan dia? Pada aku, ini bukanlah satu kesalahan. Kesalahan adalah apa yang kami lalui sebelum ini dan kesilapan itu perlu dan semestinya akan aku betulkan bila aku dapat peluang kedua (jika diizin Tuhan). Kita mesti tak nak buat kesalahan yang sama since kami berdua dah besar dan aku tak sangka aku dah lalui dua tahun hidup tanpa dia dan masih aku setiap hari tak pernah lupa sebut nama dia. Nama dia adalah satu perkataan yang hati aku tak pernah berhenti sebut sampai aku pulak naik menyampah dan kemudian paksa diri aku untuk berhenti menyebut. Atleast once in a life time, aku nak berborak dengan dia tanpa rasa awkward. Kuikui

Boleh someone cakap dekat Razif, yang aku rindu dia?
Kahkahkah 

No comments:

Post a Comment