Thursday 5 January 2017






Rindu nak hiking, panjat bukit tinggi-tinggi dari gelap sampailah nampak matahari dan kemudian termengah-mengah dekat atas. Oh, mengah takpa lagi atleast aku tak separuh jalan. Hahaha, aku memang paling tak boleh lupa moment masa panjat Tabur dengan Manja, Padel, Mira 2 (since nama dia sebijik dengan nama aku), and Ciku. Ciku punya perangai paling cibai sekali, takleh brain. Baru 15 minit pertama, dah tersadai duduk atas batu besar. Okay, dia duduk atas batu besar tu bukan topik dia. Topiknya adalah bila dia bukak mulut cakap dengan Padel and Manja, "Weh, korang naik dulu. Kaki aku panas ni." Ahahahahahahhaha, aku memang takleh brain beb apa Ciku cakap. Kaki panas kepala otak dia! Baru 15 minit dan yang paling epik adalah sebelum naik, dia dah warm up dan sempat berbangga diri pasal dia punya fitness masa main futsal! Ahahahahhahaa lawak sial bila fikir pasal Ciku. Even benda ni last year, but aku still panggil dia "CIKU KAKI PANAS"!!! Ahahaha 

No comments:

Post a Comment