Thursday 5 January 2017

Gundu



Aku tak pernah terfikir untuk hilang apa-apa yang aku sayang since i've lost alot of the things that i love! Eheh, but not my very lucky 2016. I've lost my very manja yet garang mucenk, Gundu. After aku dah hilang Abit dan Choky, aku ingat aku tak akan nangis teruk-teruk pasal kucing. And I was wrong! Salah teruk! I was crying like a baby dalam toilet dekat UiTM Shah Alam masa tengah training, ayaq mata tak guna dok turun mencurah-curah sampai bila orang tanya "Kenapa ni kakya?" "Takde apalah, kucing mati je." Heh, nampak tak logik bila aku nangis teruk-teruk sebab kucing but itulah aku. Jangan sembang pasal kucing kalau tak nak kawan dengan aku. Sebab aku suka orang yang suka sembang pasal kucing. Hehe. Especially bila orang tu takut kucing, weh lagi sumpah sedap nak kacau. Bila cakap pasal takut kucing, dua ekor adik aku je aku akan teringat. Nabeyla and Pyka. Dua-dua macam haram hardcore nak mampus perangai tapi manalah dorang dapat influence comel ni? Aku takleh terima tapi aku terima jelah sebab dari awal kenal memang macam tu. Anyway, berbalik pasal kucing ni, Gundu. Aku tahu, aku memang sedih. Tapi aku rasa ibu aku lagi sedih sebab Gundu memang bestfriend ibu. Ibu selalu bersihkan airliur yang masyaAllah busuk k Gundu ni punya mulut. Mak aku akan membebel pasal mulut busuk Gundu sambil bersihkan dengan tuala basah dan mak aku akan acah-acah nak bagi tuala tu dekat muka semua orang. Haha, yang penting dah tak ada dah lawak airliur sebab Gundu dah mati and aku harap mak aku dah tak sunyi. Sebab Gundu takda, bapak aku still ada. Heheh :P

No comments:

Post a Comment