Monday 7 December 2015

Memang dari dulu suka tengok langit. Apa pun yang ada dilangit, aku suka. Dari burung-burung berterbangan, sampai aku pernah bercita-cita nak jadi burung. Sebab aku nak terbang bebas macam burung-burung yang selalu aku tengok dari bawah. Aku juga suka melambai-lambai ke arah kapal terbang yang terbang melintasi aku. Sampai dah besar pun, kadang-kadang aku buat jugak. Don't ask me why, aku pun tak tahu. Waktu dalam kereta, aku lebih banyak menghabiskan masa dengan menonton langit dan tidur. Either one. Kalau tak tidur, tengok lagi. Cantik! Lagi-lagi kalau matahari terbit/terbenam. Langit penuh bintang. Senang je nak happy balik, when I'm sad or not in a good mood. Aku suka pandang langit. Aku satu perasaan yang bawak aku terbang. Menonton langit sambil makan ais krim dan menulis tentang perasaan adalah satu terapi yang bagus untuk aku. Saya jatuh cinta dengan langit yang luas, saya jatuh cinta disetiap waktu berseorangan. Meluangkan masa dengan minum satu cawan kopi pekat tanpa gula dan juga lagu-lagu yang membawa aku ke satu lembah khayalan mengasyikkan dan menyakitkan. Selamat bertenangkan bontot!

No comments:

Post a Comment